Alle kantoren werden gevraagd een korte enquête in te vullen rond de bedrijfseconomische gegevens.
Om u te helpen deze enquête in te vullen, vindt u hieronder een uitleg hoe u deze informatie uit ActaLibra kunt halen.
De gegevens haalt u deels uit de zelfde Excel rekenbladen (die u vroeger al gebruikte voor de kantoorbarometer, en deels op basis van de balans in de ActaLibra boekhouding.
Deze Excel rekenbladen worden automatisch op uw server geplaatst onder T:\Stats\ .
Waar vind je de in te vullen gegevens
1. 'Akten en dossiers':
Hiervoor gebruikt u het Excel rekenblad AantalDossiersPerSoort.xlsm
Open die excel, klik op de knop Gegegevens vernieuwen, en stel het juiste jaartal in.
2. 'Bedrijfseconomische gegevens' -> 'Resultatenrekening' -> 'Totaal inkomsten' & 'Totaal kosten':
Voor deze informatie raadpleegt u vanuit ActaLibra de Balans algemene rekeningen via het menu Balansen en resultaat.
Selecteer hierbij het boekjaar 2018 en kies als optie voor 3 niveau's :
3. 'Uitgesplitste inkomsten per type akte/dossier':
Hiervoor gebruikt u het Excel rekenblad ErelonenEnAktekostenPerDossiersoort.xlsm
Open die excel, klik op de knop Gegegevens vernieuwen, en stel het juiste jaartal in.